Aarhus Achery Ungdom d. 5. december 2010

Camilla Duerlund Nielsen vandt i Dame Mini Recurve.

Finalestævne i Sorø d. 4. december 2010

Camilla Duerlund Nielsen blev nr. 1 i Dame Mini Recurve.

Rasmus Duerlund Nielsen blev nr. 4 i Herre Fita Kadet Recurve.

Vejle d. 14. november 2010

Camilla Duerlund Nielsen vandt Dame Mini Recurve.

Sif Rasmussen blev nr. 4 i Dame Mini Recurve.

Jack Jørgensen blev nr. 3 i Herre Mini Recurve.

Rasmus Duerlund Nielsen blev nr. 3 i Herre Fita Kadet Recurve.

Frank Jørgensen blev nr. 7 i Herre Senior Compound 1.

Lars Bo D. Nielsen blev nr. 5 i Herre Senior Compound 2.

Jørgen Pedersen vandt Herre Master Recurve.

Taastrup d. 31. oktober 2010

Patrick Laursen vandt finaleskydningen.

3D Fyns Mesterskab d. 3. oktober 2010

Det blev til 4 Fynsmestere. Benny Hansen i Buejæger Klassen, Camilla Duerlund  i Dame Mini Recurve,  Lars Bo Duerlund Nielsen i Herre Senior Compound og Lars Westermann i Herre Senior Langbue.

3D i Sorø d. 19. september 2010

Camilla Duerlund Nielsen fik en 1. plads (179 p) i Dame mini Recurve.

Lars Bo Duerlund Nielsen kom på en 6. plads (168 p) i Herre senior Compound.

Klubmesterskab ude d. 5. september 2010

Dette års klubmesterskab blev afholdt i strålende vejr og med stor tilslutning fra både skytter og tilskuer.

Patrick Laursen tog pokalen foran Frank Jørgensen for compound skytterne. Jack Jørgensen vandt for recurve skytterne, mens Camilla D. Nielsen vandt ungdomspokalen.

DM for junior/senior i Køge d. 21.-22. august 2010

2 skytter deltog i år.

Patrick Laursen blev nr. 2 (1385 p.) i den indledende runde, men tabte desværre i 1/4 finalen.

Frank Jørgensen blev nr. 14 (1246 p) i den indledende runde, men tabte i 1/8 finalen.

DM for ungdom i Aalborg d. 14.-15. august 2010

3 skytter drog afsted til DM i Aalborg.

Jack Jørgensen fik en 5. plads (1151 p.) i den indledende runde, men blev slået i 1/4 finalen.

Camilla Duerlund Nielsen fik en 2. plads (928 p.) i den indledende runde. Camilla var ude i shoot-off i semifinalen, som hun desværre tabte. Men så vandt hun til gengæld skydningen om bronze-medaljen.

Andreas Leth fik en 4. plads (1366 p.) i den indledende runde. Andreas skød sig til kampen om bronze-medaljen, men efter shoot-off hvor de stod lige, blev den sidste pil afgjort ved opmåling og desværre måtte Andreas vinke farvel til bronze-medaljen.

Danage Cup d. 8. august 2010

Her deltog Patrick Laursen og vandt.

Fynsmesterskab Ude d. 7. august 2010

Vi var repræsenteret med 7 skytter

Jack Jørgensen (Herre mini recurve) Fynsmester

Camilla Duerlund Nielsen (Dame mini recurve) Fynsmester

Andreas T. Leth (Herre kadet compound) Fynsmester

Jørgen Pedersen (Herre senior recurve) 2. plads

Frank Jørgensen (Herre senior compound) 8. plads

Lars Bo Nielsen (Herre senior compound) 10. plads

Ole Nicolajsen (Herre oldboys compound) 3. plads

Frank, Lars Bo og Ole deltog i holdskydning for Compound og fik en 4. pl.

Aarhus Archery Cup d. 27. juni 2010

Her deltog Patrick Laursen og Andreas Leth. Patrick vandt pokalen samt en pengepræmie. Finalen blev afviklet efter det nye system "hit/miss". Andreas blev nr. 3 i ungdomsgruppen.

Klubmesterskab inde Lørdag d. 27. marts

Der var mange fremmødt og der blev skudt, hygget og spist masser af kage.

Klubmester for recurve blev Stine Pedersen og for compound blev det Patrick Laursen. Ungdomskonkurrencen i recurve blev vundet af Camilla Duerlund Nielsen og i compound blev det Andreas T. Leth

DM Senior Aalborg d. 20.-21. marts 2010

Stine Pedersen (DSR) skød sig til en 3. plads i de indledende skydninger om lørdagen og gik derved videre til DM skydningen om søndagen,hvor hun skød sig til en Bronze-medalje.

Marit Hvam Pedersen (DSC) og Frank Jørgensen (HSC) kvalificerede sig også til skydningen med hhv. en 1. plads og en 9. plads. Marit blev Danmarksmester i Dame Senior Compound og Frank måtte nøjes med en 10. pl.

Jørgen Pedersen (HSR) og Lars Bo Nielsen (HSC) nåede ikke at kvalificere sig til søndagens skydning. De fik hhv. en 20. pl og en 15. pl.

DM inde ungdom Taastrup d. 6.-7. marts

Jack Jørgensen (Herre mini recurve) fik en 8. plads i den indledende skydning om lørdagen. I finaleskydningen om søndagen blev han desværre slået ud i ¼ finalen.

Camilla Duerlund Nielsen (Dame mini recurve) fik en 4. plads om lørdagen, men i Bronze-finalen om søndagen blev hun slået ud.

Andreas T. Leth (Herre kadet compound) fik en 6. plads i den indledende skydning, men blev ligesom Jack slået i ¼ finalen om søndagen.

Frederiksborgpokalen d. 7. februar

Patrick Laursen (Herre senior compound) vandt pokalen

Fynsmesterskab i Middelfart d. 6. februar

Vi var godt repræsenteret med 11 skytter

Jack Jørgensen (Herre mini recurve) Fynsmester

Camilla Duerlund Nielsen (Dame mini recurve) Fynsmester

Andreas T. Leth (Herre kadet compound) 2. plads

Patrick Laursen (Herre senior compound) 2. plads

Lars Westermann (Herre senior langbue) Fynsmester

Henrik Rasmussen (Herre senior recurve) 7. plads

Jørgen Pedersen (Herre senior recurve) 5. plads

Frank Jørgensen (Herre senior compound) 7. plads

Lars Bo Nielsen (Herre senior compound) 9. plads

Ole Nicolajsen (Herre oldboys compound) 3. plads

Stine Pedersen (Dame senior recurve)  2. plads

Holdskydning 18 m recurve: Jørgen Pedersen, Stine Pedersen og Henrik Rasmussen 3. Plads

Holdskydning 18 m compound: Patrick Laursen, Frank Jørgensen og Lars Bo Nielsen 2. plads

Århus d. 16. januar

Patrick Laursen (Herre senior compound) fik en 2. plads.

Nytårspokalen Taastrup d. 10. januar

Vi havde 4 skytter med og det blev til to 3. pladser til hhv. Jørgen Pedersen (Herre senior recurve) og Frank Jørgensen (Herre senior compound). Andreas T. Leth (Herre junior compound) fik en 6. plads og Patrick Laursen (Herre senior compound) fik en 4. plads.